Laatste blog!

10 januari 2016 - Alnwick, Verenigd Koninkrijk

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn vorige blog heb geschreven. In de tussentijd heb ik bezoek gehad van mama die hier met mij het nieuwe jaar in kwam luiden! Ondanks alle regen en drama met het openbaar vervoer hebben we een hele leuke tijd gehad. We zijn een dagje naar Berwick geweest en een dagje naar Amble, Warkworth en Alnmouth geweest (druk schema voor 1 dag). Het stond ook nog in de planning om een dagje naar Bamburgh te gaan en het kasteel te bezoeken, maar de bus werkte niet mee dus hebben we maar gekozen voor de enige andere optie: nachos in de Dirty Bottles. :)

Een collega gaat vanavond voor mij en een paar andere meiden een traditioneel Sunday dinner te maken om mijn stage af te sluiten en afscheid te nemen. Lief he! Verder heb ik geen grote plannen voor de komende week (behalve natuurlijk gebak op vrijdag voor mijn collega's). Misschien nog wat leuke souvenirtjes kopen.

Ik zal niet zeggen dat het snel voorbij is gegaan (want dat werkt niet echt zo als je het elke dag bijhoudt) maar ik ben wel heeeeeel blij dat het bijna zover is dat ik weer naar huis mag! Het helpt ook niet dat ik weet dat we kittens gaan uitzoeken als ik thuiskom - dan heb ik alleen maar minder geduld!!

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het trouw blijven lezen van mijn blog en voor alle lieve reacties en kaartjes. Dat maakte het allemaal een heel stuk makkelijker om hier in mijn uppie te zitten!

Heel veel liefs voor de laatste keer uit Engeland en TOT SNEL! :) :) :) xxx

1. Pap:
    hi Meis.

Van de ene kant is het snel gegaan en van de andere kant heeft het lang geduurd. Zo heb ik het ervaren in ieder geval. Heel blij dat je binnenkort weer terug bent hoor.We zien je de 18e op Schiphol. Nog veel plezier met de afscheidsrituelen, dat hoort er ook bij. Vast een dikke knuffel van mij xxxx
  2. Ank:
    10 januari 2016
    Het was leuk om te lezen Floor.
    Geniet nog van deze week, sterkte met het afscheid nemen en vooral een héél fijn thuis komen!
  3. Patty:
    10 januari 2016
    Wat ik gisteren tegen je zei, de laatste loodjes. Ze wegen écht het zwaarst! En dat geldt ook voor het thuisfront, neem dat van mij aan!
    Maar jij hebt in de afgelopen maanden flinke spierballen ontwikkeld dus deze loodjes kun je ook dragen :)
    Geniet bewust van je laatste week in Alnwick, van de mensen die je hebt leren kennen, van de omgeving. Geef Jess een dikke knuffel van mij. Ik zie je volgende week maandag!

Dikke kus,

mam xxx
  4. Opa en Henriëtte:
    10 januari 2016
    Leuk al die afscheidsactiviteiten. Geniet er maar van, het worden ogenblikken die jij nooit meer zult vergeten. Wij willen jou ook bedanken voor de blogs, die steeds héél fijn waren om te lezen. Zo konden wij je echt goed volgen. Bedankt nogmaals!
    We wensen jou een veilige terugreis en zien jou graag héél gauw. Dikke kus!
  5. Syl:
    Hoi Floor,

je hebt leuke vooruitzichten om naar uit te kijken, maar vergeet niet om nog even te genieten van die laatste week :-) !
    Maak er nog iets moois van daar, ik wens je een goede terugreis en een warme thuiskomst!

groetjes en tot snel!

Syl
    xxx
  6. Karin:
    11 januari 2016
    Ik durf nu best te zeggen dat ik er als een berg tegenop zal om je te zien vertrekken. Heb me flink zorgen gemaakt of Jasper en jij het wel zouden redden. Maar wat hebben jullie het allebei goed gedaan! Ik ben enorm trots op jullie allebei. Fijn dat je zoveel mooie ervaringen hebt opgedaan en zulke 'levenslessen' zo goed geleerd hebt. Thuiskomen is super, maar zal ook best nog wel wat bijschaven kosten voordat alles weer 'past'! Ik ben in ieder geval heel blij lieve Floor dat je er straks weer echt bij bent, en Nopje kan ook niet wachten.(al kijkt ze natuurlijk wel extra grumpie omdat je haar gaat inruilen voor zo'n stelletje onbeschofte peuterkittens) tot gauw!!! Liefs Karin
  7. Martin:
    11 januari 2016
    Nou Floor de laatste week is ingegaan. Maak er een mooi afscheid van zodat deze leerzame stage af kan sluiten en met een goed gevoel weer naar huis kan. Wij kunnen net zo min als jij daarop wachten tot we je weer live zien. Tot snel!