Ik ben al op 1/3!!!

11 oktober 2015 - Alnwick, Verenigd Koninkrijk

Jaaaaa je leest het goed! Ik heb er al een derde op zitten. Yaaaaay! (Niet dat ik het hier niet leuk vind hoor, maar ik ben wel heel blij als ik straks weer lekker om de bank met de hamsters kan knuffelen - oeps, met Jasper natuurlijk)

Ik heb het vrij rustig aan gedaan de afgelopen twee weken. Sowieso omdat ik echt even moet gaan sparen voor alle leuke weekendjes weg die er nog aankomen, maar ook omdat ik de meeste attracties/plaatsen al van mijn lijstje heb kunnen strepen en ik moet natuurlijk nog wel 3 maanden vullen!

Gisteren heb ik wel even gesplurged en ben ik naar Bamburgh Castle geweestQ Ik ben wel heel blij dat ik dat toch nog gedaan heb, want eind oktober gaan alle kastelen hier dicht en Bamburgh Castle moest ik wel echt gezien hebben. Het is qua grootte en uitstraling erg vergelijkbaar met Alnwick Castle. Heel goed onderhouden en ook van binnen is het prachtig om te zien! Tegenover Alnwick Castle heeft Bamburgh Castle wel als plus dat het aan zee ligt. Erg mooi! :) Al zag ik daar weinig van toen ik in het kasteel zelf was, want het was echt ONWIJS mistig (vergelijk de eerste foto van het kasteel maar eens met de laatste)!

Verder ben ik weer naar Hulne Park geweest voor de kortste route, die ik nog niet had gelopen. Nou... Hij mag dan misschien 'korter' zijn, maar als je steil omhoog loopt dan is dat toch net zo vermoeiend! Wel een heel mooi uitzicht over het dorp, dus ik kan het ze niet kwalijk nemen. :) Ik ben ook weer teruggegaan naar Barter Books, wat ik maar beter niet meer kan doen als ik wil sparen. Ik kwam terug met "A long way down" (die ik inmiddels alweer bijna uit heb gelezen) en Gordon Ramsay's kookboek "Great British pub food". Oh well...

Op het werk gaat alles zijn gangetje. Ik heb het een tijdje heel erg druk gehad (veel te druk eigenlijk), maar nu er een checker bij is gekomen is het weer wat rustiger. Na het Noorse monsterproject heb ik nu een Russisch monsterproject gekregen van dezelfde klant. Ik snap een stuk minder van Russisch dan van Noors, wat misschien maar beter is, want de tekst is echt ontzettend saai. Gelukkig krijg ik genoeg Nederlands, Engels, Spaans (yay!) en allerlei andere talen om me tussendoor af te leiden. :)

Hopelijk zijn jullie me thuis nog niet vergeten. ;) Groetjes!!!

1. Martin:
    11 oktober 2015
    Wie is u, nee hoor grapje. Natuurlijk zijn we je niet vergeten. Dat je al op 1/3 zit had ik idd nog niet eens in de gaten. Je hoeft je daar nog niet te vervelen lees ik wel en mocht het op den duur wel het geval zijn. Ik heb je een uitnodiging gestuurd om te wordfeuten. Blijft je Nederlands ook nog een beetje in takt. Andere talen ben ik helaas niet machtig. Groetjes en tot een volgende keer
  2. Opa en Henriëtte:
    11 oktober 2015
    Hoi Floor, Jou vergeten? Hoe kom je daar nou bij? Nooit! Wellicht is het je ontgaan dat wij in de buurt van Barcelona zaten in de afgelopen week, en dat was (een andere reden kan ik niet bedenken) zeer waarschijnlijk de reden dat we niet reageerden op je laatste bericht. Maar wat fijn om te lezen dat je het nog steeds goed maakt, en dat je nog altijd je plannetjes doorvoert, die je ook graag verwezenlijkt ziet. In jou schuilt ook wel een kleine avonturier! Geweldig Floor! Maar nu zit de tijd er alweer voor 1/3 deel op! Jeetje, dus ook in Engeland vliegt de tijd........? We wensen je vanuit Valkenswaard heel graag het allerbeste toe voor de komende weken. Geniet van al dat moois, blijf vrolijk en blijf gezond! Tot de volgende keer! We love you, Floor!