Rustig aan... :)

13 september 2015 - Alnwick, Verenigd Koninkrijk

Het is weer eens tijd voor een update. :) Dit keer heb ik geen spectaculaire verhalen, maar ik heb me wel prima vermaakt deze week. Vorige week ben ik op zondag nog naar Aln Valley Railway geweest, een bouwproject om de treinen tussen Alnwick en Alnmouth weer te laten rijden. Er reden een paar oude stoomlocomotieven (je kon ook meerijden maar ik had geen geld meer) en er was een klein museum. Op zich wel leuk om eens gezien te hebben, maar ik had het er vrij snel gezien. Sowieso haalde ik de gemiddelde leeftijd van de bezoekers met een jaar of 10 naar beneden denk ik :)

Gisteren heb ik niet veel gedaan, omdat het hier van 's ochtends 9 uur tot een uur of 6 's avonds aan een stuk door geregend heeft. Ik moest alleen "even" naar de bank (dat is dus 20 min. lopen IN DE REGEN) om een bankrekening te openen (wat overigens niet gelukt is, maar goed). Mijn paraplu, of hoe ze het hier schijnbaar noemen "brolly", was al na 10 min. kapot gewaaid! Meteen maar geïnvesteerd in een nieuwe, aangezien ik die hier hard nodig zal hebben ;) Verder heb ik lekker de hele dag binnen gezeten, Friends marathon op tv gekeken en citroencake gebakken! Ook niet verkeerd om een dagje te niksen.

Vandaag ben ik wel lekker actief geweest. Ik ben naar Hulne Park geweest, een groot wandelgebied hier in Alnwick, waar je echt prachtig kan wandelen. Ik heb de route gedaan van 4,7 mijl (iets van 7 km?), maar om er te komen ben je ook al 45 min. aan het lopen. Flinke wandeling dus :) Wel een hele mooie route, die je door bosgebied, langs een rivier, over een weiland en langs ruïnes stuurt. En de zon besloot ook nog even tevoorschijn te komen vandaag, dus ik was helemaal blij!

Mijn huisgenoot had weer een mooie maaltijd gekookt voor zijn familie en ik mocht meegenieten. In het kader van nieuwe dingen proberen heb ik me LAMSNEK laten voorschotelen... Het was eigenlijk best lekker! :)  En ach, ik heb weer wat geprobeerd he.

Vanaf morgen mag ik weer hard aan het werk. Ik ben nog steeds erg blij met mijn werk en mijn taken, dus dat zit helemaal goed. Ik had vorige week ook maar eens wat gebakken voor mijn collega's (chocochip cookies) en ze waren binnen no time allemaal verdwenen, dus ik denk dat ze best goed gelukt waren (wat best een wonder is, omdat ik geen mixer maar vooral geen weegschaal had).

Nou, ik ga van de rest van de avond genieten met een filmpje en citroencake! Tot de volgende keer :)

1. Opa en Henriëtte:
    13 september 2015
    Hé Floor, goed van je zeg al die ontdekkingen, wandelingen, en zoveel plezier in je nieuwe taak!! We zijn steeds zo blij te lezen dat je geniet en dat het je zo goed gaat. Tof, hoor!

Zoals je ziet is de computer weer in orde en dus kunnen we weer reageren op je reisverhaal. Fijn. Alleen de Skype levert nog wat probleempjes op maar dat komt ook wel.
    Slaap lekker en werk met plezier in je nieuwe week.
  2. Patty:
    14 september 2015
    Even een belangrijke vraag.... die citroencake, ook zonder mixer en weegschaal?

Weer een leuk verhaal Floor, dank je wel :)
  3. Patty:
    14 september 2015
    Even een belangrijke vraag... citroencake... ook zonder weegschaal en mixer?
    En gelukt??

Dank je wel weer voor een kijkje in jouw leven :)
  4. Pap:
    hi meis,

heb je gezien dat ik gezwaaid heb vanaf het strand van vlieland? We zijn allemaal erg trots op jou.

xxx van pap
  5. Karin:
    14 september 2015
    Fijn om weer te lezen dat je je vermaakt en dat het goed gaat. De foto's zijn prachtig! XXX Karin
  6. Arie (opa) slob.:
    26 september 2015
    Leuk om je verhalen te lezen.
    Ik heb het adres van Martin gekregen.
    Groet van ons.